ZWROTY I WYMIANY

ZWROTY TOWARU

Klient, który zawarł umowę na odległość, może od niej odstąpić bez podania przyczyny, składając stosowne oświadczenie na piśmie bądź drogą poczty elektronicznej w terminie czternastu dni od dnia doręczenia towaru. Do zachowania tego terminu wystarczy wysłanie oświadczenia przed jego upływem. Oświadczenie można wysłać drogą elektroniczną na adres kontakt@dekorwnetrz.pl bądź też listownie na adres:

eM3 Lab
ul. Walczaka 112, PORTIERNIA budynku SPARTHERM
66-400 Gorzów Wielkopolski

W razie odstąpienia od umowy, umowa jest uważana za niezawartą, a klient jest zwolniony z wszelkich zobowiązań. To, co strony świadczyły, ulega zwrotowi w stanie niezmienionym.  Zwrot powinien nastąpić niezwłocznie, nie później niż w terminie czternastu dni. Sprzedający wraz z ceną towaru zwraca koszty pierwotnej dostawy do konsumenta, które to konsument poniósł. Klient zaś, zobligowany jest pokryć bezpośrednie koszty zwrotu przedmiotów do Sprzedającego (tj. koszt odesłania towaru za pośrednictwem firmy kurierskiej, poczty bądź innej instytucji) - zwroty wysłane za pobraniem nie będą przez nas odbierane.

Z opisanego wyżej uprawnienia nie mogą skorzystać osoby, które nabywają dany towar w związku z prowadzoną przez siebie działalnością gospodarczą prosząc dodatkowo o wystawienie faktury VAT.

Zwracany towar powinien być w stanie nienaruszonym i niezmienionym.

CO ZROBIĆ GDY CHCE ZWRÓCIĆ TOWAR?

1. Uzupełnij część dotyczącą ZWROTU TOWARU na formularzu który otrzymałeś / otrzymałaś wraz ze Swoim zamówieniem.

2. Solidnie zapakuj towar (najlepiej w to samo opakowanie, w którym do Ciebie dotarło), dorzuć do środka wypełniony formularz zwrotu.

3. Wyślij paczkę ze zwrotem (zwrotu dokonujesz na własny koszt) na adres:   

eM3 Lab
ul. Walczaka 112, PORTIERNIA budynku SPARTHERM
66-400 Gorzów Wielkopolski

4. W ciągu maksymalnie 48h od otrzymania przez nas przesyłki zwrócimy Ci pieniądze na wskazany w formularzu rachunek bankowy.






REKLAMACJE

1)      Sprzedający dokłada wszelkich starań, aby oferowany przez sklep internetowy towar był wolny od wad oraz pełnowartościowy. Gdyby pomimo starań towar posiadał wady fizyczne lub prawne w rozumieniu przepisów Kodeksu cywilnego bądź był niezgodny z umową, Klientowi przysługuje prawo do złożenia reklamacji.

2)      W przypadku wadliwości zamówionego towaru, Sprzedający odpowiada z tytułu rękojmi za wadę fizyczną towaru, o ile została ona stwierdzona przed upływem dwóch lat od dnia wydania rzeczy Klientowi będącemu konsumentem.

3)      Klient będący przedsiębiorcą utraci uprawnienia z tytułu rękojmi, jeśli nie zbadał rzeczy w czasie i w sposób przyjęty przy rzeczach tego rodzaju i nie zawiadomił Sprzedającego o wadzie, a w przypadku, gdy wada wyszła na jaw dopiero później – jeśli nie zawiadomił Sprzedającego niezwłocznie po jej stwierdzeniu.

4)      W przypadku wady towaru, Klient zgłaszający żądanie powinien wskazać swe roszczenia przysługujące mu na mocy przepisów art. 560 i 561 Kodeksu cywilnego.

5)      Istnieje możliwość zgłoszenia reklamacji m.in. poprzez wypełnienie wysyłanego do Klienta wraz z zamawianym towarem formularza "Zgłoszenie reklamacji".

6)      Roszczenia wynikające z gwarancji, zgłoszenie reklamacji oraz reklamowany towar należy wysłać na adres:

eM3 Lab
ul. Walczaka 112, PORTIERNIA budynku SPARTHERM
66-400 Gorzów Wielkopolski

7)      W przypadku braku danych niezbędnych do rozpatrzenia roszczeń dotyczących wadliwego towaru wynikających z rękojmi, Sprzedający niezwłocznie po zapoznaniu się z treścią żądania Klienta, zwróci się do Klienta o ich uzupełnienie.

8)      W przypadku pozytywnego rozpatrzenia reklamacji Sprzedający wyśle do Klienta produkt pełnowartościowy (naprawiony lub nowy) w ciągu 14 dni od otrzymania reklamacji, a gdy okaże się to niemożliwe (np. wyczerpany nakład), zwróci Klientowi pełną kwotę.

9)      W przypadku nie uwzględnienia reklamacji, towar zostanie odesłany Klientowi wraz z uzasadnieniem odmowy uwzględnienia reklamacji.

10)        W sytuacji negatywnego rozpatrzenia reklamacji, jak również w przypadku dochodzenia przez Klienta roszczeń, Klient może rozwiązać spór bez udziału sądu powszechnego, korzystając z mediacji lub sądownictwa polubownego. W tym celu należy dostarczyć do instytucji, przed którą będzie toczyło się postępowanie, odpowiedni wniosek o mediację lub wniosek o rozpatrzenie sprawy przed sądem polubownym.


Zwroty / wymiany / reklamacje - Dekor Wnetrz - dekoracje do domu i dekoracje wnętrz js_def

ZWROTY I WYMIANY

ZWROTY TOWARU

Klient, który zawarł umowę na odległość, może od niej odstąpić bez podania przyczyny, składając stosowne oświadczenie na piśmie bądź drogą poczty elektronicznej w terminie czternastu dni od dnia doręczenia towaru. Do zachowania tego terminu wystarczy wysłanie oświadczenia przed jego upływem. Oświadczenie można wysłać drogą elektroniczną na adres kontakt@dekorwnetrz.pl bądź też listownie na adres:

eM3 Lab
ul. Walczaka 112, PORTIERNIA budynku SPARTHERM
66-400 Gorzów Wielkopolski

W razie odstąpienia od umowy, umowa jest uważana za niezawartą, a klient jest zwolniony z wszelkich zobowiązań. To, co strony świadczyły, ulega zwrotowi w stanie niezmienionym.  Zwrot powinien nastąpić niezwłocznie, nie później niż w terminie czternastu dni. Sprzedający wraz z ceną towaru zwraca koszty pierwotnej dostawy do konsumenta, które to konsument poniósł. Klient zaś, zobligowany jest pokryć bezpośrednie koszty zwrotu przedmiotów do Sprzedającego (tj. koszt odesłania towaru za pośrednictwem firmy kurierskiej, poczty bądź innej instytucji) - zwroty wysłane za pobraniem nie będą przez nas odbierane.

Z opisanego wyżej uprawnienia nie mogą skorzystać osoby, które nabywają dany towar w związku z prowadzoną przez siebie działalnością gospodarczą prosząc dodatkowo o wystawienie faktury VAT.

Zwracany towar powinien być w stanie nienaruszonym i niezmienionym.

CO ZROBIĆ GDY CHCE ZWRÓCIĆ TOWAR?

1. Uzupełnij część dotyczącą ZWROTU TOWARU na formularzu który otrzymałeś / otrzymałaś wraz ze Swoim zamówieniem.

2. Solidnie zapakuj towar (najlepiej w to samo opakowanie, w którym do Ciebie dotarło), dorzuć do środka wypełniony formularz zwrotu.

3. Wyślij paczkę ze zwrotem (zwrotu dokonujesz na własny koszt) na adres:   

eM3 Lab
ul. Walczaka 112, PORTIERNIA budynku SPARTHERM
66-400 Gorzów Wielkopolski

4. W ciągu maksymalnie 48h od otrzymania przez nas przesyłki zwrócimy Ci pieniądze na wskazany w formularzu rachunek bankowy.






REKLAMACJE

1)      Sprzedający dokłada wszelkich starań, aby oferowany przez sklep internetowy towar był wolny od wad oraz pełnowartościowy. Gdyby pomimo starań towar posiadał wady fizyczne lub prawne w rozumieniu przepisów Kodeksu cywilnego bądź był niezgodny z umową, Klientowi przysługuje prawo do złożenia reklamacji.

2)      W przypadku wadliwości zamówionego towaru, Sprzedający odpowiada z tytułu rękojmi za wadę fizyczną towaru, o ile została ona stwierdzona przed upływem dwóch lat od dnia wydania rzeczy Klientowi będącemu konsumentem.

3)      Klient będący przedsiębiorcą utraci uprawnienia z tytułu rękojmi, jeśli nie zbadał rzeczy w czasie i w sposób przyjęty przy rzeczach tego rodzaju i nie zawiadomił Sprzedającego o wadzie, a w przypadku, gdy wada wyszła na jaw dopiero później – jeśli nie zawiadomił Sprzedającego niezwłocznie po jej stwierdzeniu.

4)      W przypadku wady towaru, Klient zgłaszający żądanie powinien wskazać swe roszczenia przysługujące mu na mocy przepisów art. 560 i 561 Kodeksu cywilnego.

5)      Istnieje możliwość zgłoszenia reklamacji m.in. poprzez wypełnienie wysyłanego do Klienta wraz z zamawianym towarem formularza "Zgłoszenie reklamacji".

6)      Roszczenia wynikające z gwarancji, zgłoszenie reklamacji oraz reklamowany towar należy wysłać na adres:

eM3 Lab
ul. Walczaka 112, PORTIERNIA budynku SPARTHERM
66-400 Gorzów Wielkopolski

7)      W przypadku braku danych niezbędnych do rozpatrzenia roszczeń dotyczących wadliwego towaru wynikających z rękojmi, Sprzedający niezwłocznie po zapoznaniu się z treścią żądania Klienta, zwróci się do Klienta o ich uzupełnienie.

8)      W przypadku pozytywnego rozpatrzenia reklamacji Sprzedający wyśle do Klienta produkt pełnowartościowy (naprawiony lub nowy) w ciągu 14 dni od otrzymania reklamacji, a gdy okaże się to niemożliwe (np. wyczerpany nakład), zwróci Klientowi pełną kwotę.

9)      W przypadku nie uwzględnienia reklamacji, towar zostanie odesłany Klientowi wraz z uzasadnieniem odmowy uwzględnienia reklamacji.

10)        W sytuacji negatywnego rozpatrzenia reklamacji, jak również w przypadku dochodzenia przez Klienta roszczeń, Klient może rozwiązać spór bez udziału sądu powszechnego, korzystając z mediacji lub sądownictwa polubownego. W tym celu należy dostarczyć do instytucji, przed którą będzie toczyło się postępowanie, odpowiedni wniosek o mediację lub wniosek o rozpatrzenie sprawy przed sądem polubownym.